och nu så har jag gjort det igen!

tro det eller ej. men nu sitter jag med omsökning för skolan igen.
estet dans i östersund och i Umeå, känner mig sugen på det. har också sökt designe i umeå.
men eftersom jag är så seg med sökningen kanske den inte alls godkänns, men jag hoppas hoppas!
Jag hoppas faktist jätte jätte mycket. det skulle vara trevligt och flytta, nu när jerry säger att han också vill flytta.
helst till umeå säger han. men jaa, vi är inte så gamla ännu. men det håller väll så länge vi vill :)

idag har jag utbildningn på sema, vi ska göra något prov. sedan så ska vi träna på att prata i telefon. det är läskigt.
man vet inte riktigt vad man ska säga och det kommer en massa konstigs frågor. men man lär sig med tiden.
eller något sånt! :P



men nu ska jag fortsätta med mina skolarbeten, hade franska prov idag. och det gick inte bra, nytt nästa vecka!:P
lyckat lyckat. skolan är ingen lycka. den suger fet purjo.



Kommentarer
Postat av: Anna

Ska du gå om?? Äre säkert deee?? Trivs du inte på samhälle? FLytta hit, jag behöver en liten barnflicka;-P KRAMEN

2007-05-30 @ 23:05:50
URL: http://sambomammastudent.blogg.se
Postat av: Sofie

Du måste säga till mig om du flyttar till Umeå! :) För i så fall kan vi ju träffas hur mycket som helst!!!!!!! :)

2007-06-23 @ 19:16:10
URL: http://propp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0