har ingen ödestro.

FY FAN VAD JAG ÄR LEJ PÅ SKOLAN!
Det ända jag tänker på är
"när får jag åka hem?"
"Undra hur mycket klockan är nu?"
"Hur länge ska han/hon prata igentligen?"

Det är en plåga det är så jävla tråkigt tycker jag, det finns inger drygare.
Allt som har med skolan och göra, få mig att vilja kräkas.
Jag hatar buss ljudet på morgonen, jag hatar lukten.
Jag mår illa av alla.
Allt hemska feta äckliga människor på bussen, BLÄ!
och jag stör mig på vissa så det är helt sjukt!
nemen, fy vad dum jag är nu.
men så äre.
ursh på skolan och alla.


Över till något helt annat.
hm. Vad det nu ska vara?
Jag tro det är lika bra att jag åter kommer sedan ikväll.
Just nu ska jag städa klart mitt rum.
Har städa i tv rummet och bytt gardiner till min mamma.
Jag är en duktigt flicka som kommer få massa julklappar av tomten! (^^

ursh ursh ursh.


/A

Kommentarer
Postat av: emmis

de är bra, julklappar tycker vi om :D

2007-11-26 @ 21:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0