Magsjuka.

Nej, jag har som tur inte magsjuka.
Jag har inte heller haft det, faktiskt så har jag aldrig. Ojaa, ALDRIG i hela mitt liv haft det.
Men jag skulle nog inte kunna skilja på magsjuka och min tarmsjukdom.
Kräks är något jag inte gör ofta och helst så håller jag mig.
Men nöden har ingen lag och ibland blir man bara så illa tvungen att göra det.
Dock så har jag hela helgen umgåtts med en flicka som just nu ligger hemma och kräks.
så vi får se hur detta slutar för mig.

Har precis virkat klart en mössa till min karl som det står Jejpan på.
han ska få den levererad till han redan imorgon så han blir glad.
Ska nu göra en till mig också, men den ska vara snyggare för det ska stå mandis på den.
Ska ta en bild så ni får se hur snygga dom blir :)

Helgen har iallafall varit lugn. anna och flickorna är hemma så jag har umgåtts med dom heeela helgen.
Igår var jag och mamma bjuden på middag ditt så vi var där hela kvällen.
Vi fick god mat som var "vinnar grytan" eller vad den kallas. Den hade iallafall fått sitt namn när Robin vann något guld för ett x antal år sedan.(nu lät det som det var jätte länge sedan, men det var det ej.)



Sedan så har jag blivit fast vid en låt av Paramore, den går alltså runt runt på datorn nu.


Imorgon är det skola igen och EN vecka kvar till jag blir 17 stoooora år.
ett år till arton.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0