Samhälls uppsats.

På fredag ska jag lämna in min uppsats om Amfetamin.
Jag vet absolut inte hur länge vi har haft tid på oss att skriva den, men nu sitter jag här sista kvällarna och skriver.
Har aldrig förr skrivit en "riktigt" uppsats och nu tror jag att jag ska klara av att skriva den på två kvällar.
Amanda Amanda, snälla du? Jaa, jag har tagit mig vatten över huvudet.
Men jag har faktiskt valt ett ganska så enkelt ämne enligt mig själv och det är amfetamin. Det kommer troligtviss gå bra, bli väll att efter jobbet på torsdag kväll sitta och fin slipa den.


Dagen har iallafall varit ganska så lugn.
Började morgonen med att skriva en två sidig krönika om diabetets, något som jag alltid skriver om.
Alltså diabetes. troligtviss för att de är lättsamt att skriva om det och för att de är ett X antal i världen som har det.
Eftter det hade vi samhälle, dock snackar vi om EU skita tråkigt. Men efter som vi ska få åka till Frankrike på Eu kongress i Maj så måste vi lära oss lite om det. Ganska så logiskt.
Efter det var min dag slut och jag åt lunch med min trogne vän Emma märta.
Lunchen bestod av makarooner och skinksås, inte mums men det gick ganska bra ner med lite mjölk.
Mjölk som dock smakar kobajs nu för tiden, eller det smakar som det luktar. Jag har liksom inte smakat kobajs.
Ska inte heller göra det, om det nu är någon som smakat kobaja kan hon/han tala om hur det smakade?



Nej mina vänner och alla trogna läsare. Nu ska jag fortsätta skriva om amfetamin och alla dess eftekter på kroppen, kan ju redan nu berätta för er att dom använde amfetamin under andra världkriger för att kunna kriga mera. Sedan kan jag ju säga att japan är några jäkla amfetaminare. 


/A


Kommentarer
Postat av: Anna

Man använder väl amfetamin till de som har ADHD också??!!?? Rätt hett ämne iaf när det gäller barn. Hoppas du får till uppsatsen:-) Vi ses kanske på fredag:-) KRAMIS

2007-11-20 @ 23:39:44
URL: http://sambomammastudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0