William Shakespeare

Uppsatsten går jätte dåligt och jag funderar på att gå och ta självmord för det hära kommer inte bli bra.

Men för att pigga upp mig själv sitter jag och läser citat och en av dom bästa att lägga citat är ju William Shakespeare. så jag tänkte dela med mig av några kloka ord från han nu.

"Kärlek är en sjukdom som ej läkes."

"Kärleken ser inte med ögon utan med själen" (en klar favorit)

"kärleken tröster som solsken efter regn"

Japp, då har jag iallafall fått ut något vettigt idag. haha^^.
Men annar så tycker jag ni ska kolla in min fina pojkväns blogg -->www.jerryarljung.blogg.se. <_--
Intressant läsande om fotboll gott folk, själv ser jag inte det så intressant. Men vissa gör ju det och han är en av dom men nog tycker jag om han för det. 

Och med att jag säger det dära hittar jag ett citat av Clark Gable som lyder.

"Om en man tänker på sin hustru
när han på fotbollsmatch,
är han fortfarande kär i henne. "

Tillbaka till verkligen heten med människor - Amanda nolsjö


Kommentarer
Postat av: emmis

emma tycker att de är kul å läsa din blogg :)

2007-11-22 @ 10:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0