En groda som blev en prins!

Gårdagen var ack för lugn.
Vi hade engelska och svenska.
Jag och Sandra hann även med vårat muntliga till Nationella på engelska.
Det gick sunk, för vad jag vet så är inte typ,asså och ja några engelska ord?

Efter engelskan blev det svenska, där vi skulle läsa våra böcker.
Jag läser en som heter Candide och den är helt jävla sjuk, men den är
värld att läsa för den är ganska rolig! Men vi skippade i alla fall läsande
för att iställe äta en lunch, där Emma fick en spindel serverad i salladen.

Sedan blev klockan mycket, så jag gick på biblotekt för att låna en bok.
"100 sätt att rädda världen..." måste ju börja läsa lite om allt som händer
och vad som behövs göras. Eftersom jag ska rädda världen, eller göra något
för världen när jag blir stor.

Kvällen igår spenderades med min "älskare", det blev en hel del raggning och film.
Sedan blev det godnatt efter några sidor med lärorikt läsande.


Måste även sända en tanke till min ipods familj, eftersom min rosa vackra ipod
igår avled och sjöng sin sista sång för Amanda Nolsjö.

Nu ska jag underhålla mig med annat.
Vi ses i chokladhjulet på torsdag folket!


/ Miss A


Kommentarer
Postat av: emmis

men mandis! du var inte vid chokladhjulet!!!:( men jag vann 1000 kr på bingon:D:D Hoppas du har haft det bra;) KRAAAAAM

2008-05-01 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0