Ingen rubrik.

Vakna, sätter sig på bussen, pratar, skrattar, gå på lektioner, lunch,
väntar, äter glass, pratar, är allvarlig, skrattar, sätter mig på bussen, åker hem,
prata i telefon, äter middag, sätter mig vid datorn, har jag igentligen ett liv?

Imorgon har vi Nationella prov i svenska, jag gruvar mig lite.
Inte för att de är så mycket att gruva sig inför, men det är så mycket man
ska komma ihåg och "tänka på". Men det ska nog gå bra det också!

Har även matteprov imorgon halv fyra som jag måste göra.
Gick inte så bra förra veckan, så jag hoppade det och bestämde med
läraren att jag skulle ta det idag istället. - det känns bra.


Har också nu, om vi ska tala om något helt annat än skolan.
Tittat klart på gilmore girls säsong 5. Helt klart bra! Tycker det bara blir
bättre och bättre, men nu är det bara två säsonger kvar.

Lägger in en bild på en del av vackra Rossön, kanske kan få er där ute att
vilja komma till Rossön;)


image281



Snow Patrol - set the fire To The Third Bar fea

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0