Nationella Engelska

Imorse på min lediga dag och allt så var jag tvungen att kliva upp.
Eftersom vi imorse mellan 8,15 -10,00 hade nationella i engelska.
Jag som är sämst i världen på engelska skrev ner alla svåra ord jag kunde
och skyndade mig ner till bussen!

Idag ska jag inte göra ett skit, precis som alla andra dagar.
VAr tänkt att jobba lite matte, men jag har mina böcker i skåpet och då blir
det inte alls så lätt att jobba. Men tror faktiskt jag ska lämna "the real world"
för att hoppa in i böckernas värld. Var så himla länge sedan jag läste en bok
känns det som och jag har några jag måste läsa!


Imorgon är det tisdag och sista skoldagen.
sedan är det onsdag och valborg.
sedan torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag.
Sedan åter till tisdag och skola.



jag undra varför det känns som jag hela tiden har tappat något?
varför jag hela tiden har ont.
jag undra och undra.
jag måste sluta tänka.


Kommentarer
Postat av: atena

engelskan gick säkertbra :)

2008-04-28 @ 11:42:54
URL: http://atena.devote.se
Postat av: johanna

åhh, vilken fin header!! :D

2008-04-28 @ 19:39:54
URL: http://johannanaas.blogg.se
Postat av: emmis

mandis! Vad fint du gjort! Å ja hoppas de gick bra igår:) Vi ses på torsdag:D:D KRAAAAM!

2008-04-29 @ 15:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0