This is the world.

Undra hur den här söndagen kommer se ut?
Har inte allt för mycket att göra, ändå fast jag veta att jag har
en miljon tusen saker att göra innan skolan slutar så gör jag det inte,.
jag hittar alltid på en massa andra onödiga saker som är mycket
viktigare just då. Men enligt bibel så är ju söndagar en vilo dag, så idag
ska jag inte göra något läxa, den får vänta!

Gårdagen var lugn, precis som alla andra dagar i mitt liv.
Eller egentligen kan jag inte säga att mitt liv varit lugnt en enda sekund
på dom senaste veckorna, det händer något konstant hela hela tiden.
Och jag kan ju inte försöka dölja att kommande vecka kommer bli minst
sagt ganska spännande och rolig, eller jag hoppas på det i alla fall!

Mycket som händer nu innan sommarlovet, lite mer än bara läxor.
Har fortfarande inte förståt varför lärarna lägger ALLT just innan sommarlovet.
Men det skiter jag i, det är bara att göra det dom säger så man blir godkännd.
Men om ca 3-4 veckor åker i alla fall vi till Frankrike,
kan inte säga att jag inte är nervös. Först för all flygning,
sedan för att vi måste vara smarta och prata politk på euparlamentet.
Efter frankrike är jag bara hemma två veckor, för att sedna sätta mig i
(troligtviss) en bil till Stockholm och där ska mor and me inta globen
för att lyssna på Celine dion. Sedan äre bara en och en halv vecka
kvar av skolan när jag kommer hem och då
har jag redan börja nedräkningen av resan till italien som går av stapeln veckan
efter midsommar!:)

ojoj! Det kommer en bra tid framöver känner jag.
Inte bara det jag berätta som är bra, det finns en massa till!
EN massa till!

/a to the manda

Kommentarer
Postat av: C A Z Z I S

Godmorgon!! :)

2008-04-27 @ 11:24:26
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0