You Told Me All Last Forever.

Även om jag har gjort ett tung beslut så är dagarna okej.
Jag känner mig lycklig, men samtidigt har jag en sten inom mig.
Men jag är lycklig, jag är så glad att jag har min familj/släkt.
Utan dom skulle nog världen gå under!
Men går dagen var tung och dagarna känns ibland hemsk,
men sålänge jag har någon som pratar och underhåller mig så går det bra!

Dagen har varit lugn, fredagar är skita tråkiga enligt mig.
Det bästa med dom är att jag och Emma köper massa godis och äckligt.
Så blir vi feta och äcklade efter vi äte upp allt.
Emma är en bra människa, hon tycker som mig och gillar mig!:P

Ikväll ska jag spendera kvällen med Emma!

Sedan återstår det att se vad det bli resten av helgen,
man kan ju alltid försöka drömma sig bort till bättre ställen;)

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0