dunka dunka


Det finns inte annat att göra än att erkänna att hösten har kommit och skol skit har verkligen börjat. Vet inte vad jag ska ta mig till, det är verkligen hemskt och då menar jag hemskt att skolan har börjat igen. Var försvann denna sommar? jag förstår verkligen inte. herre gud. Men jag måste bita ihop nu. Men kan ju erkänna att de inte är lätt, jag spelar dunka dunka musik varje morgon för att mitt huvud ska vakna till liv.

Jag har nog hitta på en ide till ett projekt arbete som jag kan göra och som jag kanske finner roligt. Men ska inte avslöja vad innan jag har bestämt mig för om jag ska använda ideen. Kanske någon som kommer på något annat spännande också? eller kanske någon som kan kasta in något roligt förslag? När jag ändå prata om förslag, någon som har någon rolig idee om APU?

imorgon ska vi ta skolfoto. hm.


jag saknar andre, jag saknar andre. JA, jag saknar Andre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0