Kan jag få gråta några tårar?

Tyvärr, jag är ledsen. Men jag ser inte något roligt i att börja skolan idag. Jag är en person som inte tycker om skolan, jag känner verkligen det. Jag älskade skolan från 1-9, men första dagen på gymnasiet kände jag att det kommer bli tre jävligt tunga år och jag hade helt rätt. För jag trodde jag skulle dö idag när jag och Emma damp ner oss i en äckel soffa på skolan. Sådära kommer jag nu sitta alla jäkla hål timmar i över flera dagar. Om jag ändå var arton och hade ett körkort, kanske jag kunde var lite lyckligare. men icke.

Men nu ska jag inte klaga, för det är mitt sista år.(tack gode gud för det) Sedan får jag göra det jag vill. Inte sitta och lyssna på när någon lärare babblar om något som går in i ett öra och ut i andra. (så länge de inte är ett intressant ämne). Men det jag kan se ifram emot nu är vecka 39+40 då vi ska ha APU och nej, jag har ingen praktikplats och det är svårt som tusan att hitta en.. Sedan vecka 44 har vi även lov!


jävla klagande idag känner jag. Då kan jag även passa på att säga att jag redan saknar min man, han är i åre och jagar massa fåglar med en massa Italienare som inte förstår engelska. Benee benee! Jag skulle varit där och styrt upp italienskan! På tal om italienska så fick vi bilder på Agnes med posten idag, vilken söt fis! :D

nu ska jag sluta klaga och dricka te!

/Amanda


Kommentarer
Postat av: emmis

skolan låter inge vidare:(

2008-08-26 @ 14:28:46
Postat av: johanna

amanda, vi kommer klara det. även om det blir tungt! Vi får ha super roligt varje fotolektion :D

2008-08-26 @ 16:58:31
URL: http://johannanaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0