Hela året



Jag hälsar er Gott Nytt ÅR med denna bild. Som ni kanske ser är det jag, hela detta år. Jag har varit allt från, en liten knubbis till en blekfis! :) Jag tycker de är roligt att se hur man förändras på ett helt år. Dom tre första månaderna detta år hade jag kortison i kroppen och hade därför runda och fina kinder. Men, efter det tycker jag att den vanliga Amanda har synt hela tiden.

Kommer väl komma en års sammanfattning så smånging om också. Jag brukar ju alltid skriva ner lite av mina favoriter under året. Men först ska jag njuta av sista dagen på år 2008!

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: › K a т т a

var ju riktigt stora skillnander på nästan varje kort :P

2009-01-03 @ 15:58:13
URL: http://fakkors.blogg.se/
Postat av: › K a т т a

var ju riktigt stora skillnader på nästan varje kort :P

2009-01-03 @ 15:58:18
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0