bloody sunday.

Då är vi vid ett nytt vecko slut.
Och imorgon hoppar vi in på vecka åtta.
Den veckan som är döden själv tro jag.
Mycket läxa, onsdag har vi samhälls redovisning,
torsdag har vi geografi prov tro jag, om det inte var fredag.
Sedan så ska vi rätta och lämna in uppsatsen också.
pust och stön, skola är absolut inget för mig.
tur att vi bara har ett år kvar snart!!!

helgen har bestått av massa skoter
och idag blev det grillning!

Om ni såg melodifestivalen igår,
så såg ni att både Ola, Björn OCH Måns var där,
puddingarna själv.
Och inte att tala om att Björn Gustavsson är den
roligaste människa som finns, fy vad jag skratta
Sanna Nilsens låt var klart bäst enligt mig..
sedan var ju tvillingarna inte heller så dåliga.

Imorse åkte Robin skidor igen.
JAG bli bara glad över att se han där.
men han kommer nog själv kommentara
sin åkning så kolla in hans hemsida.

Ikväll när vi skjusade Jerry till Hoting och var på väg
hem såg vi ett lodjur, fränt! Inte ofta man se ett sånt.
eller jag har aldrig sett ett, har sett flera björnar än lodjur.

nu ska jag läsa geografi!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0