Inför praktik veckan.

Det hela känns skita surt igentligen, men jag vet att de är bra.
Bra för mig, bra för min mage och bra att få de gjort.
Nu undra ni säkert vad jag i hela friden pratar om eller
om man tänker på rubriken så förstår man kanske.
Det blir i alla fall ingen praktik för mig.
Jag befinner mig vecka nio istället, som vanligt på skolan.
Där ska jag ta igen allt jag missat under tiden jag varit sjuk och borta.


Känns skita tråkigt, men jag måste få det gjort.
MEn jag hade hoppas på att hitta något i Umeå,
så jag fick åka till Anna, skulle varit så roligt.
men det kommer väll flera tilfällen för praktik.
Eftersom jag slutar helt med min medicin igår,
så är stress något som inte få infinna sig hos mig just nu.
För då vet jag att jag kommer hamna på ruta ett igen och
missar ännu mera för att jag kommer då vara på sjukan.
Men jag hoppas så in i norden på att sprutan jag tar
varje tisdag kommer att funka för mig nu när jag slutar
med kortisonet. HOPPAS HOPPAS!

Så i veckan blir det en massa plugg för mig,
men på tisdag ska jag in till stan med mamma och shoppa lite.
Ska köpa en massa nya böcker, för bokrean kör ju igång på tisdag.

Idag fyller min Mamma år, så grattis till henne :)
även Emilinda och Johanna fyller år,
så grattis till er med!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0