tiden går.

Så har den här helgen också fått sitt slut och det är nu måndag
och om jag inte har fel nu, så är vi inne på vecka 5?
Alltså är det fyra skolveckor kvar innan praktiken, det betyder...
att det väldigt snart är lov :) niiice!

I helgen har det inte hänt för mycket faktiskt, förutom
att jag i lördag åkte fem kilometer skidor, men den nyheten
har ni redan tagit del av. Sedan på lördag kväll tittade väll ALLA
på när Robin åkte skidor, gick riktigt bra till en början, ända tills han blev
diskad. Det sög! Jag blev sur, precis som alla andra Rossöbor blev.

Över till något annat som inte gör mig sur. på söndagen hände inte mycket,
jag och Jerry var lata och låg framför tvn hela dagen. vi fick äcklig midda och sedan
skjusade vi Jerry till Hoting för han skulle vidare till ström för att sedan
starta sin tv och inse att den brinner. (roligt tycker jag, därför jag skrev det)
Sedan hann jag inte mera än hem så började en braig film på femman.

idag gör jag inget, jag har just dammsugit mitt rum. Det var mycket bra gjort av mig
för annars bruka mamma gör det åt mig. Jag bli oftast bara irreterad på dammsugaren
som oftast bara åker och far var den vill. Men idag gick det ruskigt bra! Förutom att sladden
åkte ur väggen ett X antal gånger.

Nu ska jag nog sätta mig ner och börja fundera på en praktikplats.
Jag ska inte vara på banken i alla fall, för där får man bara räkna pengar
hela tiden har jag hört.

Annars så saknar jag dansen i Östersund, skulle vara så roligt och dansa!

/A

Kommentarer
Postat av: kuckelikuuuu

Hur skulle det vara om fröken nolsjö slutar att byta mallen på sin bloggggggggggggggg, det är väl en bra ide:D::D:D
syns på gympis ikvääääääällll!

2008-01-28 @ 17:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0