Back in Milano

Igår var sista dagen på stranden och vi är nu tillbaka i Milano i mosters lägenhet, de är faktiskt ganska skönt. Här finns det ju åäö på datorn. Men det har varit helt underbart nere vid havet och  jag har solat även fast min doktor sa att jag inte fick.. Adam har badar konstant i tre dagar! underbart!

idag har vi varit på en marknad som finns här i Milano, jag shoppade mig lite underkläder, en klänning och ett par byxor. Det blev inte lika mycket som förra året, men värmen och allt folk där gör så man bli tokig. Det bara rann svett av oss när vi åkte där ifrån, men det är alltid roligt och åka dit och titta. vi lunchade även i en park som låg där i närheten, mysigt!

Ikväll har vi äte pastasallad, tittat på mysteriet på greveholm och nu ska vi gå ut en sväng.

om vädret tillåter imorgon ska vi åka och bada vid en pool, som det ser ut och känns just nu blir det bada.

Fick prata med A igår blev så glad över att höra hans röst, men det gjorde så att jag bara längtar efter han mer. Men nu är det inte så länge kvar!

Hoppas ni mår bra hemma:)

 

/A

Kommentarer
Postat av: emmis

mandis de är så roligt p läsa hur ni har det där nere!! Å jag blir inte ett dugg avis heller;P Vi ses på torsdag, å ihelgen ska vi ju på fjällsjömarknaden också ju:D:D KRAAAAAAAAAAAM

2008-06-29 @ 19:38:17
Postat av: emmis

å Mandis, jag saknar diiiig!

2008-06-29 @ 19:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0