Italy

Nej, det ar inte varmt har, ingen god mat och det ar skita trakigt. NOOOT! :P Allt ar bara bra har, jag njuter av all varme och allt gott som finns att ata. Idag har vi spenderat hela dagen nere pa stranden, solen ar gastande het och jag haller pa att do da och da, men da tar jag bara mig ett dopp i havet. Vi bor pa ett hotell som ligger ca 200 meter ifran havet, jag klagar absolut inte.

Men saklart kan jag inte slita tankarna fran vad A har for sig uppe i fjallet. Men fick de glada beskedet idag att han fatt en stor fisk och var mycket mallig;) haha! :P Han ar i alla fall hemskt saknad!

Ikvall har vi ate god mat och goood glass! Italiens glass ar absolut den basta, jag rekomendera er att aka hit, de ar underbart, skont och vackert. tanker pa er stackare som ar hemma och jobbar, fy! Men tank pa mig som ar har, sa kanske de blir battre!;)

take care!

/littel a

Kommentarer
Postat av: emmis

åå vad roligt att höra att det är bra!!!!:D Blir så AVIS!!!!!!!!!!!! Här hemma är de pisskallt å bara blåser å regnar omvartannat!!!:( Rossön är inte heller riktigt detsamma utan er!! KRAAAM

2008-06-26 @ 19:41:19
Postat av: Emelie

sikken tur att det är bra därborta, menar att det hade ju varit uselt om det hade varit tråkigt! tänker på dig när jag sitter på jobbet o tråkar, och du ligger på stranden o gassar! inte avundsjuk om du tror det! pussis

2008-06-30 @ 17:15:27
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0