sommar



låten pratar sommar och jag kan inte säga att de inte är sommar ute. Somnade just på studsmattan under tiden jag höll ett öga på Adam medan moster var ute och sprang.

måste införskaffa mig ett extra sommarjobb, kommer inte klara mig långt på det lilla jag har fått på golfen. Men kommer inte stå ut fler veckor än tre på golfen heller. men det är lite sent att börja leta jobb nu! någon som har något fantastiskt förslag?

dagen har iaf varit halv dann. morgonen var hemsk, var hos tandläkaren, sedan hoppa jag på en buss til skolan. Sedan en lektion och sedan åkte jag hem igen. hemma är det osm alltid skönt, men ibland är det ganska tråkigt. skulle vilja att A var här :) men snart torsdag mina vänner!

nu ska jag äta något.


/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0