The moment you left through that door..


(Stora A och lilla A)


Det tråkiga med att umgås med dom man tycker om är att tiden bara springer ifrån en. Det säger bara pang så är tiden ute och man måste säga hejdå och sedan så sitter man där helt ensamen inge och väntar på att det ska bli torsdag igen.

Men nu måste jag vänta 11 dagar, jag har redan börjat räknat ner. Redan idag när vi lämnade A för han skulle åka till Rautas och fiska, så började jag räkna dagarna.

Men tiden kommer att gå väldigt fort, för imorgon sätter jag mig faktiskt i en bil till stockholm och på tisdag morgon klockan nio lyfter mitt, mors, mosters och adams plan till Milano och ett 30 gradit Italien! Weeeei!


Midsommar har i alla fall varit bra. Förutom vissa sura miner så löste det sig fort och jag fick vinna på yatzyn. Kvällen bjöd i alla fall på en god middag och massa mys. men den bästa. Vi hann med att titta på tv och spela massa yatzy. Vi funderade på att åka till Brattbäcken, men det var väldigt snålt med nå skjus!

   

Midsommar dagen var lugn den också. Vi spenderade nästan hela dagen på sjön, fiskade, hittade en fågel bebis som skrek högt, grillade korv och hälsade på helge som inte var hemma. Sedan på kvällen blev det lite mera fiskning med Emma, sebban, Adam, Magnus, och A! Vi packade fika och gick ner till tjärna. Sedan blev det lite björn spaning med ingen vidare lycka. Men några harar och en grävling fick vi allt se! ;)

  

  



Imorgon runt tio åker jag, så jag vet inte om det kommer någon mer uppdatering förens nästan vecka. Bara kanske något youtube klipp eller något, vem vet?:) Om inte det blir något får ni ha det så bra!

/A

Kommentarer
Postat av: emmamärtis

hoppas du har jätte tråkigt i Italien!!!

jag är inte alls avundsjuk på dig ärrrtan!!!!!!

masssa löööövvv to jo!!

2008-06-25 @ 22:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0