you raise me up

Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg innan jag ska gå till sängen och läsa några ord ur boken "tärningsspelaren", inget jag kan rekomendera än så länge. Väldigt dryg och gammeldags, inte något för mig. Men nu när jag har börja läsa den måste jag läsa ut den..

min dag har varit väldigt lugn, jag har redan kommit in i rätt sovrytm, alltså sover jag bort halva dagen. Sedan har jag gjort allt mor har skrivit upp på en lista, har även hunnit med det jag själv hade bestämt mig för att göra. Springa!

morgon dagen ser minst lika slö ut, jag ska nog städa mitt rum och bryda mina väggar med några nya bilder. Ut med det gamla och in med det nya. Ja, det är allt jag har att göra imorgon.


Snart är det i alla fall torsdag igen och då kommer A..   och jag längtar!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0