Det finns inte för mycket att säga..

Skolan är ett ställe man går till för att lära sig något. Lärarna får betalt för att varje dag lära sina elever något nytt och något som man kanske kan ha använding av senare fram i livet. Idag har jag inte lärt mig ett skit. Naturkunskapen frös jag mig igenom, multimedian frös jag mig igenom och på foto/webbdesigne gjorde vi samma sak som de senaste fyra-fem veckor och vi ska hålla på med samma saker fram till jul.

Jag vet inte, men förut var det alltid så roligt att gå till skolan för att träffa sina kompisar och jag tyckte faktiskt de var roligt att vara på lektionerna och det kändes som jag skulle missa något om jag inte var på skolan. Men nu finns det faktiskt inget som inspirerar mig till att gå på skolan, det finns inget som får mig att känna att jag kommer att missa något.


Igår var det två hundra dagar kvar till studenten och på fredag ska vi prova ut våra student mössor. - Ni fattar inte vad jag längtar till vi får ta på oss mössan för att gå ut och möta familj/släkt och vara glad som tusan för att vi har slutat skolan. Det kommer vara en bra dag, en jäkligt bra dag!!!!


Sänder en extra stor kram till Emmis idag, du är min favorit!!! <33

Amanda

Kommentarer
Postat av: emmis

Å du är MIN favorit mandis:) Ja, tänk när du står där å skriker på studentdagen:D Då ska ja knäppa massor av kort på dig, för de är en av de bästa dagarna i hela livet:D

2008-11-25 @ 17:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0