För nån som du..



Tänkte att jag skulle ta och bjuda på mig själv lite genom att ge er en cambild, haha, jag kan inte minnas sist jag använde den här saken. Men av misstag råkade jag klicka mig in på den för en liten stund sedan och då tog jag provade den. Den funkar lika dålig än!

Denna skoldag gick fort för jag hade tur och fick åka hem med mostra mi. Väl hemma så fann jag min nya säng, som nu är inne i mitt rum klar för att sova i. Så nu väntar jag på att få gå och lägga mig, men först måste jag läsa på inför provet vi har imorgon i psykologi. Tycker de var just vi hade prov i det ämnet!

Tänkte jag skulle åka in till staden imorgon och börja titta efter lite julklappar, samtidigt titta på när Pierre åker skidor. Men jag tror jag hoppar det, jag känner mig för trött i kroppen. Men det skulle vara så roligt att titta på Pierre! Så jag få se hur det blir imorgon..

idag hade vi seniarum(stavas?) på skolan. Det går ut på att man ska oppenera på någons annas uppsats. Jag insåg att jag hade gjort världens sämsta uppsats och det var endast min uppsats läraren hade något att kommentera på. Dom andra hade varit väldigt duktiga. Men hur fan gör man när man glömmer start datum för ett folkmord!? Nej just fan. Det var ju inte ens ett folkmord.

nu över till pluggandet!

Amanda

Föresten hittade jag den här länken hos världen bästa Anna, gå in och peppa dig själv!;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh tack, och detsamma! :) Gillar din header så himla mycket!

2008-11-27 @ 14:21:23
URL: http://regalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0