Ny säng och vackert väder!

Imorse var vi och inköpte min födelsedags present, det blev en säng, en bred stor och skön. Så jag är mycket nöjd, kunde inte få något bättre i födelsedagspresent. Eller jo, den dära bilen jag hade med på min önskelista till mamma och pappa för någon vecka sedan, men nu får jag hoppas bror min kommer med den istället. Haha!

Dagen har även kommit med väldigt fint väder, men väldigt kallt. Så jag har varit ute med pappa och fyllt på kaninburarna med massa nytt hö och tagit bort sånt som inte ska vara i burarna. Jag har även hunnit och titta på skidåkning och Kalla och hellner tog fina plaseringar. Jag är hel impad på Hellner!

igår kväll satt jag nästan hela kvällen och filt tovade, ska visa upp mitt projekt när jag är färdig. Tror att stickning kommer bli mitt projekt arbete, så om ni vet att ni saknar en mössa och vill ha en speciell i önskad form för ett billigt pris så är det bara att höra av sig! :) Jag hann även titta på idol, där denna gång Anna fick lämna tvn och kändis världen. Tror dock inte att de här är slutet för henne!


Amanda

Kommentarer
Postat av: jonna ökvist

Svar: Tack så mycket! Och förresten, måste bara få säga att din blogg är jättefin. :)

2008-11-23 @ 00:53:47
URL: http://jonnaokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0