och nu sitter jag här igen..

Jag blir ofta beskyld för att jag sitter vid datorn för mycket och att mina ögon är fyrkantika. Jag kan själv erkänna att jag sitter vid datorn mycket, men jag kan inte säga att jag inte sitter här mer än någon annan i min ålder. Jag är en normal tonåring som knarkar datorn. Vad fan ska man annars göra om man bor mitt ute i skogen?

Helgerna går så fort och de känns ofta som att jag inte mer än hinner vakna på morgonen, innan vi ska lägga oss igen. Den nya sängen är i alla fall skit bra, från början var den ganska hård. Men det var nog för att jag är van vid att ligga i världen mest sönder legade säng.

A åkte i alla fall idag vid ett, till Ålviken och de bara lyste i ögonen på han för att han skulle få jaga. Jag älskar att se han lycklig och jag vet att han älskar att jaga. Så jag var glad för hans skull. att han fick åka och göra något! Dock så var de tråkigt att han åkte, men han kommer ju på onsdag igen... på min födelsedag! :)



Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej Amanda, vilken fin blogg du har! :)

Kikade in i jakt på bloggare jag kände till,

och hittade dig. Du verkar ha haft din länge ;P

Grattis i förskott, btw ^^

/ Kristina

2008-11-30 @ 21:29:12
URL: http://myu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0