Samtidigt som jag växer önskar jag att åren stod still..

Nog känns det skönt att de är vinter utanför fönstert. Jag är så glad att slippa se de fula brun/gröna gräset och alla löv som fallit av träden. Det är så skönt att kunna titta ut och se en massa snö på marken och som kommer ifrån himlen(i alla fall idag).

Ja, som ni förstår är jag hemma idag. Jag har bytt gardiner, damm torkat och bakat en kaka. Snart ska jag till och göra en liten lunch. Kan ju behövas efter mitt hårda arbete. Sedan tänkte jag att jag skulle börja skriva ihop ett litet brev jag ska skicka ut, jaa. mer om det kan ni få höra sedan!

Verkar inte som A kommer ikväll.. tråkigt nog. :(


Lunch!

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0