Ny designe?

Jag håller på klura på ny designe, tittar runt hos andra och försöker komma på något roligt jag skulle kunna göra.Jag ska ha något med vintern i alla fall, de är en sak jag har kommit fram till. sedan vet jag inte .. faktiskt. Jag tycker de är ganska svårt att få till något man blir nöjd med, så vi får se vad jag kommer att få till.. om jag får till något!

idag har jag bakat bullar och tagit det lungt. Nu är min man här och jag har gjort tacos.

För övrig så hade A läst en kommentar i Aftonbladet idag, där någon smart människa skickat in en insändare där det stod "När man fyller arton år är man så mogen att man får åka ut i krig för att döda och kanske dö. Men när man är arton då är man inte mogen nog för att gå på systemet för att köpa en ynka stark öl"  Vad tycker ni om det? Jag tycker det var ett bra uttalande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0