Cuz if I got you



Idag har jag spenderat hela dagen i Östersund, där jag har blivit intervjuad. Inte för ett jobb som en av mina kusiner trodde. Blev ett lite missförstånd mellan oss idag och det blev väldigt roligt när vi insåg det. För man snackar inte fisar på en jobb intervju får jag hoppas? Intervjuen tog i alla fall ca 30 minuter, efter det gick jag på stan till tolv då jag mötte upp sandra för lunch och sedan hemfärd!

Väl hemma så åt jag middag och har sedan nu senare fått agera vänster hand åt Robin som styrketränat! mycket trevligt. Alltid roligt att få lite Robin tid, inte ofta han är hemma och man tar alltid all tid man får. För mina kusiner är något jag håller varmt om hjärat. (något jag upprepar ofta här i bloggen)

Imorgon blir det till att sortera potatis för att senare hämta upp min karl!

vad har ni haft för er idag?

/amanda


Kommentarer
Postat av: emmis

åå, tack mandis:D

2008-09-24 @ 17:18:38
URL: http://emmabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0