en liten uppdatering

det första dagarna har paserat och det med blandade känslor. samtidigt som det känns som jag har kommit rätt och hittat ett gäng tjejer som kan tänkas bli mitt nya häng gäng. Så längtar jag samtidigt hem. Känndes hemskt jobbigt nu när A åkte ifrån mig.. Tur jag har Marit och Lukas kvar!, samt Anna med familj dock en bit bort!

I Fredags höll vi till i lärarhuset och hade mest lära-känna-lekar och sedan hade generalerna samt faddrarna gjort en fin låt till oss, men till hörande dans som vi alla lärde och hade roligt till. Efter det så gick vi till studentpuben nh, där massa andra lärare var. - En givande kväll!

Igår var det fångarna på stan, inte allt för många kom dit och de var inte allt för roligt på stan. Men jag var med och gick sedan en liten sväng i affärer innan jag hoppade på en buss hem. Kvällen var lugn och det blev tidigt för mig!

Ikväll ska vi äta fiskbullar och invänta den stora dagen imorgon. Skickar även ett lycka till, to min Emmis som imorgon blir öviksbo! Jag saknar dig redan gofis!!!!!!!!

hoppas är bra med alla!

Kommentarer
Postat av: emmis

Ååå jag saknar dig gospropp!! Tack å lycka till själv!

2009-08-30 @ 16:14:01
Postat av: maria mitt emotpreem

Lycka till imorgon Amanda, det här bli bra det ska du se/Moro Far

2009-08-30 @ 18:20:46
Postat av: märtafjärta

Du kommer klara det här mandis!

Skulle ha sökt skola jag med känner jag, är

sjukt tråkigt att bara sitta hemma på sitt feta arsle och inte göra ett dugg!

Imorgon tänkte jag åka på skidstaion och hoppa runt i skogen, det ända man kan göra är att ta tag i sig själv!

Men som sagt, umeå kommer bli kanon för dig!

Pusssis !

2009-08-31 @ 20:57:23
Postat av: märtafjärta

Du kommer klara det här mandis!

Skulle ha sökt skola jag med känner jag, är

sjukt tråkigt att bara sitta hemma på sitt feta arsle och inte göra ett dugg!

Imorgon tänkte jag åka på skidstaion och hoppa runt i skogen, det ända man kan göra är att ta tag i sig själv!

Men som sagt, umeå kommer bli kanon för dig!

Pusssis !

2009-08-31 @ 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0