Kanske dax att börja packa?

Min allra bästa vän har en kunskap jag också skulle vilja ha och det är att börja packa i tid. Men i vissa fall kan hon ibland börja packa lite väl tidigt. Dock så har jag inte börja packa ännu och imorgon ska jag åka. På måndag ska Emmis åka och hon är redan färdig :O - Jag är dem sena i våran liga, i think! ;)

Jag behöver ju ändå bara ha kläder, samt hudvårdsartiklar med mig. Men det känns endå som jag borde börja titta redan i måndags efter vad som behöver tvättas. Jag är seg och tycker det är tråkigt att packa. Jag packar alltid fel och har ALLTID glömt något ALLTID! - Men men, med åren kanske min vän har lärt mig alla henns trix, men jag tro det handla om att börja i tid!

Men jag har faktiskt hunnit att koka saft och gjort pizza bullar i veckan. Sedan idag ska jag också göra filmjölkskaka! :)


Här är min allra bästa vän och super packaren:)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Lycka till med packandet! Hittade du något boende i Umeå till slut? :)

2009-08-27 @ 19:19:59
Postat av: Linnéa

Fin header! :)

2009-08-27 @ 19:28:41
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: super packaren!!

Mandis, jag ska lära diG! Innan vi är grå å gaggiga å sitter å draglar så ska jag ha lärt dig att börja packa i tid!!!;)



Men de värsta är att även fast ja börjar i tid så brukar även jag alltid ha glömt något;)



Det kommer gå bra Mandis!!

2009-08-27 @ 19:35:26
Postat av: Kristina

Jaså.. Jobbigt att du inte hittat något eget än då. Men jag läste att det skulle bli lättare när skolstarten väl börjat :) Ja, visst ska det bli roligt när man skaffar hund. Fast vi kommer nog vänta några år med det. Jaså, du tar med vovven? :) Men då måste du väl bo i en vanlig lägenhet, eller får man ha djur i studentlägenheter? :O

2009-08-28 @ 11:42:07
Postat av: Hanna

Fin fin blogg! :D

2009-08-30 @ 00:47:40
URL: http://haannaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0