p i n s a m t !

idag var det stora klippar dagen, äntligen äntligen äntligen. Det var så jäkla skönt att sätta sig och klippa sig. Men det var just under denna skönta känsla, allt bara dock, det blev svart för ögonen och det kändes som all kroppsvätska forsade ut under armarna. Jag viste inte om jag skulle sjunka ner i marken eller skjutas upp i himlen. . . . -J A G  H A R  I N TE  M I T T  B A N K K O R T  M E D  M I G!

Jag trodde jag skulle dö och det värsta är att detta inte är ett skämt. Jag hade åkt 17 mil utan mitt bankkort ! Dock erkände jag dirket till min frisör och hon skrattade bara åt min otur och gav mig henns kontonr. I love that girl, säger jag bara. Inte bara för att hon rädda mig utan för att hon också klipper så jävla bra. MEN detta var sista gången jag glömde bankkortet hemma kan jag berätta. - tur att banken finns säger jag då bara.

nu glömmer vi de dära. Hem med mig fick jag i alla fall ett antal prylar från Make up store och ett par skor från din sko. Hade planerat att köpa en del saker till, men fann det inte. eller så var ett shocken som låg över mig som gjorde att det inte gick att shoppa. någon dera..

MEN vem faaan glömmer bankkortet, HALLÅ AMANDA?

Så ett jävligt gott råd till alla mina läsare, glöm för i helvete inte bankkortet!!!

p.s jag vet fortfarande inte var bankkortet finns.d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0