right round

Negativa saker just nu:

- Att jag har tråkigt
- Att Sofie jobbar sig igen Laxfestivalen och jag inte kommer kunna umgås med henne:(
- Att jag inte har en aning om vilket objektiv jag ska köpa här näst.
- Att det inte har varit något riktigt sommarväder ännu iår..
- Att jag fick en jäkla förkylning i lördags(allt beror på vädret)
- Att Lukas är helt galen och helt omöjlig.
- Mitt oklippta hår.

Postiva saker just nu:

- Min älskling, alltid högt upp på min positiva lista!
- Att jag ska få äta munkar på åslemarknaden på söndag.
- ...



that´s it!


Min positiva ting!
Super fotograf: Karro!


 


Kommentarer
Postat av: vickis

jag har också en galen valp, men efter vad jag har läst så är det ganska vanligt att valpar blir lite smått galen då och då.. Dunder är helt crazy på kvällarna, han springer runt och bits och morrar. Tydligen är han övertrött och det är jättevanligt att dom blir så då, då ska man inte straffa utan bara ta upp och klia dom tills dom somnar ;)

2009-07-18 @ 17:21:03
Postat av: Karro

Haha, vad du är gullig Amanda... full fotograf iaf ;P Men ni är ju sååå fina som alltid!! :)

2009-07-21 @ 22:10:21
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0