För jag har tagit studenten!



Ja, det sägs att det är nu livet börja.
Gårdagen var den bästa i mitt liv.
Underbart är kort dock.

och min blogg heter ju framtill studenten.
Någon kanske hade räkna ut att det skulle bli slutet för mitt bloggande.
Jag hade i alla fall planerat det.
Men nu vet jag inte längre, det är ju genom min blogg jag berättar
för mina klasskompisar var jag håller hus och vad jag gör.
Så vi får se hur det blir.




Har även insett att de inte är mamma o André som är dåliga fotografer utan att det är jag som gör mig dålig på bild. Inte lite heller NÅ JÄVULST!



Ikväll är det Sollefteå som gäller.

Sedan blir det Thailand, Indien, Kina och Afrika om jag fick önska. Men först ska jag spendera sommaren med att torka bajs och busa med Agnes, det kommer bli en bra sommar om bara solen kunde titta fram en sväng... sedan får vi se vad som händer. Just nu snurrar det mesta bara.. runt runt runt! ;) (och nej, det beror inte på alkoholen jag fick i mig igår)


Adjö!

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag tycker du både va jättefin på balen och studenten!!! :) Och jag hoppas du fortsätter och blogga så jag kan följa dig!!

Träffade din söta hund idag, vilken sötnos!

Många Kramar

2009-06-17 @ 20:55:21
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0