Volontärarbete?

Är det bara i min öron som volotärarbete klingar fint? Jag tycker det låter jätte spännande och verkligen något som jag skulle vilja göra. Tänka sig tre månader i thailand och ta hand om massa barn men samtidigt upptäcka och få vara med på nya saker, möta en ny kultur och ha kul!?

Visst det kostar pengar, men det kosta att resa och även om man ska åka till en annan plats kommer det kosta pengar. Det skulle var hel coolt och få fara och göra något, nytt! Är det ingen som är på? Titta bara på det här, det verka väll kul?

Det verka svårt att få med någon frivillig som det ser ut. Så nu måste jag ta och övertala André, hur nu det ska gå?


^^,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Amanda! Lycka till med övertalningen :)



Jo, vi ska köpa ett interrailkort där man får åka gratis i de flesta länder i 22 dagar. Dock kostar det (halva priset) att åka i Sverige, så det är de priserna vi kollar upp :/ Också tänkte vi åka flyg från tyskland till sundsvall det sista vi gör :)

2009-06-24 @ 22:40:32
Postat av: Kristina

Mitt namn publicerade inte... men det var jag som skrev det =)

2009-06-24 @ 22:41:41
URL: http://myu.blogg.se/
Postat av: emelie

Sv: Det låter verkligen skit skoj! synd bara att jag aldrig nånsin kommer att ha råd att åka :( annars hade jag inte tvekat!



Och jag har fått en ny uppkörningstid redan, innan skrivningen går ut :)

2009-06-25 @ 17:07:01
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0