blääääääääääääääääääääääääää!

Imorgon händet det. imorgon har vi världens fetaste prov på politiska ideér och det enda jag kan är vad dom olika ideologierna står för. hahahah. vilket skämt, det här kommer nog inte sluta lyckligt för fröken Nolsjö. Jag kommer aldrig bli rik och tjäna miljoner, få bo ett fett hus och har feta jävla bilar. icke. Ideologierna förstör min framtid.

så.. därför ska jag nu borta gaddarna, lägga mig i sägen och läsa allt jag har filosoferat ihop och lära mig det. UTAN TILL! För jag ska ha i alla fall ha Godkänt. Om jag inte får det, äre lika bra att jag flyttar ut i boa med råttorna.


föresten var det världens tråkigaste skoldag idag.. Jag funderade på att åka hem. Men jag bet mig i läppen och stannade kvar. Jag är duktig.


och detta inlägg innehöll inte allt för mycket vettigt!

föresten fick märta mig att inse att nästa veckas torsdag kommer fortare än jag trodde.

Kommentarer
Postat av: ♥ K a r o l i n a

Svar; Näe menar det :) Ska nog ta och råna någon tror ja!

2009-03-23 @ 21:42:28
URL: http://hapiface.blogg.se/
Postat av: emmmis

mn nästa veckas torsdag fixar du galant mandis;)

2009-03-24 @ 07:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0