Jag vill bara att allt ska ta slut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är så skollej!
Vad i hela friden ska jag ta med till?

Jag tro att jag för första gången i mitt liv skrev ett IG idag. Jag har aldrig kännt att de har gått så dåligt på ett prov som det gjorde idag. Men jag kan ju inte skylla någon annan än mig själv. Så jag skuller mig mig mig mig. Dåligt amanda, dåligt!



Läser världen hemskaste bok just nu, "14 år till salu" heter den och är en sann svensk historia. Imorse när jag läste den på bussen var jag tvungen att lägga mig ifrån den för att jag börja må illa. och de var inte de att jag läste och åkte buss, utan boken är hemsk! huvva. men de är sånna böcker som är bäst enligt mig.. men det skrämmer mig lite, hur hemskt de egentligen kan vara och hur man kan gömma så mycket inom sig.

Detta är en bok om en helt vanlig svensk 14-åring som prostituerar sig på nätet.




Jag kan inte låta bli att längta efter sommaren när jag tittar igenom mina bilder.
Ni har väl inte glömt min hemsida, dock inte så mycket uppdaterad.
www.amandanolsjo.se.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0