ny upplevelse

ikväll efter jag varit hemma hos min bror och äte middag så hamnade jag på den omtalade reagge bussen. Och för att alla ska få ta del av denna buss tur, som man troligtviss inte kan tycka illa om. För nog var jag glad när jag klev av bussen. Så lyssna och njut på den underbara musiken, jag vet inte om texten är lämplig för alla åldrar.. men man kan ju inte tycka annat än att de är roligt.





Annars så har även denna dag gått fort. Även fast de är frukstansvärt tråkig kurs vi läser nu biter jag ihop. Imorgon släpps våran hem tenta och det blir bara till att plugga. humf :/ Men nu är det two and a half men som gäller. SAMT lite taco chips och taco sås. Mums!


OCH VET NI!
Om en vecka fyller jag år imorgon. mys.
Jag hoppas jag får massor med presenter. ;)
Första födelsedagen utan mamma :( vem ska då sjunga o ge mig fika på säng?


Amanda


Kommentarer
Postat av: Amanda

men lilla gumman, du vet att jag ringer....och sjunger....

2009-11-28 @ 21:44:47
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0