"Den professionella läraren!"

Jag sitter i skrivandes stund och skriver på min rapport. Det går väldigt sakta framåt men jag känner mig hitils ganska nöjd över det jag har fått fram. Dock förstår jag fortfarande bara lite svagt vad litteraturgranskning innebär och tänkte imorgon ta tag i det. Då jag ska spendera dagen på Sollefteås biblotek, slå den du! ;) Dock tycker jag synd om Matilda som blir tvungen att svara på alla mina hemska frågor..

och alla som läser detta och tycker att lärarutbildningen verkar hemskt rolig, LITA PÅ MIG den är inte rolig.

ärsh



Kommentarer
Postat av: Erika

Lovar, det är bara för att du börjar med de två VÄRSTA kurserna. Jag valde inriktning idrott å hade d hela första terminen.. sen kom sugkurserna. Hade tänkt hoppa av, ångrar inte att jag stannade kvar!

2009-10-29 @ 21:53:06
URL: http://eraijka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0