hm.. allt handlar om att överleva

Jag har just nu ett par måsten, som verkligen måste göras inom snart framtid.

- Ställa om klockan på min mobiltelefon. (En timma för tidigt klev jag upp imorse)
- Skriva min rapport!!!! (Så är de någon lärare som läser detta och kan ställa upp på intervju, skriv!)
- Se bion "this is it". (viktigt viktigt!)
- tatuera mig! (kan inte vara lika feg som brosan heller.)
- Beställa en resa till thailand
- Skaffa en bil (Jag är så lej på att åka buss)
- Komma på vad jag vill göra med min framtid.
- sluta dricka tequila på krogen! (Fy f*n vad äckligt de är)


mhm, det är några saker som känns ganska viktig just nu. :P

OCH IDAG kommer min mamma hem, wieeeeeee!


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad är det för intervju och vilken lärare behöver du? Jag har ju läst tidigare åren men arbetar som förskollärare nu.

2009-10-26 @ 11:43:59
URL: http://eraijka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0