Julsånger och julsaker.

Jag tycker de är galet tidigt för julsakerna att komma fram i affärerna. Men jag vet inte om det är jag som tycker de är för tidigt eller om det är jag som är lite sen. För det är faktiskt snart jul och i år firar vi jul hemma i Rossön med alla mina favoriter. - Jag älskar julafton, få samlas med dom man tycker om mest och ha roligt. - i love it!

Jag sitter faktiskt och lyssna på julmusik just nu, de är så mysigt så. Har tänt ljus och tänker på mamma och mormor som just nu sitter på tåget till stockholm för att imorgon åka vidare till Italien. Ja, jag är avundsjuk på dom som får åka och träffa Agnes och ha roligt. Men jag kommer jag också.. men jag inväntar värmen!!! ;)

Hoppade Iksu idag, är trött och har ont i hvuudet. Tycker de är skönt att vila ibland också...

Har i alla fall spenderat nästan hela dagen med Matilda, har varit runt på allt som går att åka på för att hitta en tv, för att senare åka tillbaka på första stället och köpa tv. Men roligt vare... mjauuuuuu! grrr!


Kommentarer
Postat av: emmis

jaa mandis de måste vi!:D

2009-10-22 @ 15:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0