jag glömmer tystnaden

igår skrev jag ett inlägg som innehöll lite hopp, ett hopp om kanske något ljust och något som kunde bli en början här i umeå för mig. Inlägget blev aldrig publicerat, för mina fingrar glömde att publicera. - idag är mitt liv helt emot gårdagen. Jag vill inget annat än att skita i allt och packa igen, sätta mig på bussen.. HEM!

Nog är jag ett lärarämne, men jag i mig själv känner att det kanske inte är rätt. Eller så är det rätt och umeå fel. Jag vet inte än, men har bestämt mig för att tvinga mig själv igenom denna termin, träna upp mina fyra månader på iksu och sedan får vi se. Det kanske blir bättre... Jag vill göra något praktiskt, som en frisör eller en nagelterapeft, som jag pratat om förr men inte kommer ha någon framtid inom i lilla Rossön. Men värt att fundera på ändå. Man måste ju våga för att nå framgång, eller något sånt skit:P haha. Jag vill möta människor i mitt jobb, prata och jobba inom en branch där de händer saker. (en bra beskrivning på ett läraryrke) Men jag fundera än och har hela livet på mig att ändra mig!

Just nu fundera jag på Lars winnerbäcks nya låt "Du som reser mig" hur fasiken kommer man på en sådant låtnamn?

Annars rullar det, tenta på fredag och ja, jag räknar med omtenta! Saknar Emmis också, minns inte sist jag såg henns lockiga hår och fake bruna ögon! Haha ^^, Emmis guld femmis, du är alltid den bästa!

Kommentarer
Postat av: Din egna emmis guld femmis!

Mandis! Jag vet inte sist de va ja satt å pratade strunt med dig eller sist de va ja kom ner till er å du va där och skuttade runt:D!!!



Vi måste planera för en partyhelg mandis! En helg vi kan ha superkul!:D:D

KRAAAAAAAM

2009-09-22 @ 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0