otroligt

Tycker det är konstigt att människor som man har haft jäkligt bra kontakt med förr, bara helt plötsligt slutar att höra av sig. Men det är ju i sånna hära tider man inser vilka som är ens trogna följeslagare. Jag har i alla fall de bästa!! :)

Tänkte jag skulle visa upp min gigantiska lägenhet för er, men orkar inte lägga upp bilderna idag. Var på sittningn igår och nu är jag hemma i Rossön igen. Sittningen var skoj, dock kanske min bordsman mittemot var lite väl påverkad och hade ett mycket annorlunda betende under middagen. Hm. Annars var RNB golvet på rex hel grymt, spelade galet bra musik och jag kunde ha dansa hela natten. - men mina fötter sa stopp efter tolv, då vandrade jag, min man och åtta hamburgare hem! :P

Idag tog vi en pizza med trevligt sällskap innan vi brummade hem med bilen. Dryg resa, men skönt att vara hemma!

JUST JA! Tentan i fredags gick INTE bra, men jag svarade i alla fall på allt! ha ha.


Kommentarer
Postat av: emmis

Vad roligt att sittningen va lyckad:) Å de gick säkert jättebra på tentan ska du se:):) Hur länge bllir du hemma i rossön nu? KRAAAAAAAAAAAAAMISSSSSSS

2009-09-28 @ 09:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0