rapport skrivande

Försöker komma på något vettigt att skriva på min rapport men det mesta blir bara hel flumm och det kommer finna för mycket att ändra på den innan jag någonsin kommer känna mig färdig. Mitt största problem är nog hur jag ska klara av att få till minst fem sidor. Detta kommer inte gå bra.. Vet inte heller hur sidorna räknas. Räknar man bilagorna som sidor i rapporten? Någon som vet? I så fall kanske de kan gå vägen. höhö

Ikväll börja greys och längtar som en galning. dock kommer jag ha ett stor problem veckorna framöver då jag är i Umeå och på något konstigtvis inte har femman i min lägenhet. Det är ju lika med döden. Man kan inte titta på något roligt program. Men hur ska jag klara mig utan grey`s??

annars har jag gått och blivit tok förkyld. Dock Ingen baconsjuka än så länge, eftersom jag bara har ont i halsen, i ett öra och har en hemskt hosta ännu. Har ingen feber och då har man inte influensan. Men skulle inte förvåna mig om de blev så att jag fick den.

nu ska jag fortsätta med mitt och önska alla en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0