Remember me

Ikväll har jag fått mitt hjärta förlorat och även fått tillbaka det. Anna och jag var på Remeber me på bio ikväll, den var kanske seg men ändå så himla fin och på slutet var de nästan så att jag fick svårt att andas och jag bara rös mig igenom det. Otroligt vacker film, även om slutet inte var det man önska. Rekomendera den till alla tjejer som gillar grin filmer, anna snyftade på som tusan, jag är lite mera okänslig och kan inte gråta till filmer.

"Det spelar ingen roll vad man gör, det är ändå meningslöst."






Dagen har i alla fall varit jobbig, med en hemsk huvudvärk. Air kondicion på skolan är världelös och syren som finns i klassrummet är noll och huvudvärk får jag varje dag. Inte de roligaste när man försöker göra något och bara bli irreterad hela tiden. Men imorgon räknar jag med att halva klänningen ska vara klar...


Föresten, den dagen jag köper en klocka för 29000 kr så är något fel. Eller så har man bara FÖR mycket pengar?



Bild ifrån blondinbella.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0