Fångarna på fortet

Jag blev så full i skratt igår när jag såg på fångarna på fortet och fick se vem den nya fader fouhra var. Gubben som är med i "vi hade i alla fall tur med vädret.. igen", bror och jag såg den här om dagen och jag kunde inte sluta skratta när jag såg han igår på fortet.

Men annars var de ju lite spännande, men vad jag minns så var de väl inte sådära löjligt när jag var liten? Varje rum var ju så spännande och jag var rädd varje gång att någon inte skulle hinna ur sällen. Det kommer bli så roligt att se Robin medverka, jag undra vad han får göra för galet, jag hoppas han får gräva bland ormar. Haha!


Klarade ni av att lösa frågorna han stälde?




Ikväll har jag och mamma varit ute på en promenad och nu har hösten verkligen kommit. Det är så kallt och ruggit ute, jag har frusit hela dagen. Min sommar jag varit lång, men nu får vi invänta mörker, ljus och massa te.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0