Höst

ursh, det är hemskt ute, de regnar och blåser. Jag gillar inte början på hösten, när de plötsligt går från varm sommar till kall höst, men när det har gått ett tag och alla färger kommer gillar jag det. Samma sak med vintern, gillar inte allt slask i början, men sedan när snön ligger och man kan åka skoter, grilla korv och ha det skönt, då gillar jag det!

Idag har jag varit i Strömsund och träffas min lilla prinsessa och vi har varit på arbetsförmedlingen. Tyvärr. Sedan hann vi även med en fika och dollar en sväng, trevligt. Jag åkte nagasjö vägen hem och de ångrade jag när jag väl kom hem, för den vunna tiden förlorade jag när jag blev tvungen att tvätta bilen och frysa fingrarna av mig. brrrrrr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0