Mitt 2010!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte till Italien i två månader och hade världens bästa tid med Agnes.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag lägger aldrig nyårslöften för jag vet att jag inte kan hålla dom.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope!

4. Dog någon som stod dig nära?
Som tur är nej. 


5. Vilka länder besökte du?
Italien, men det var ett långt besök!

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Lite mera flyt och tur skulle inte skada i mitt liv.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
26 Maj då jag åkte till Italien, stor lycka men samtidigt en väldigt jobbig dag.

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag tog mig igenom två terminer på universitetet, samt mina månader i italien. Jag har blivit så mycket starkare som person.

9. Största misstaget?
att jag låtit mitt liv styras så mycket utav andra.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag är sjuk året om, men har som tur varit mått väldigt bra detta år. Förutom några förkylningar, men de räknas ej.

11. Bästa köpet?
Min iphone, såklart!


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och bussresor(?)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick min dröm uppfylld och fick spendera en dag med Bingo Rimer!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Alexandra Burk - Bad boys
Rihanna - Only girl
Shakira - Waka waka
Robyn - Indestructible 
Travie McCoy feat. Bruno Mars - Billionaire
Oskar Linnros - Från och med nu.
Eminem + Rihanna - Love the way you lie
Melanie Fiona - Monday Morning (första låten som spelades då jag åkte till Italien, på just en måndag)

2010 så har Robyn spelats mest hos mig!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Fotograferat mera och gjort mera roliga saker.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt onödig energi på saker som egentligen inte ska beröra mig.

18. Hur tillbringade du julen?
Firade jul med min familj i Lycksele!

Blev du kär i år?

Jag har haft min fina i två år det betyder mycket!

20. Hur många one night stands?
Inga alls.

21. Favoritprogram på TV?
Greys anatomy och bonde söker fru!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag lägger aldrig onödig energi på att hata någon, sedan är hata ett väldigt starkt ord. Det finns nog de som har varit lite mindre omtyckt ;P

23. Bästa boken du läste i år?
Twillight böckerna!

24. Största musikaliska upptäckten?
Robyn har kommit och blivit min favorit i år!

25. Något du önskade dig och fick?
En dag med Bingo Rimer samt Jämtlandsringen av mor och far.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Jag önskade faktiskt inte mig något speciellt :)

27. Årets bästa film?
Remeber me. så himla fin film!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag skulle spendera den med mina bästa brudar, men fick istället östersunds parasiten i födelsedagspresent!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett bättre jobb!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Ledig! :P haha..

31. Vad fick dig att må bra?
Andre! :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, ingen aning!

33. Vem saknade du?
Agnes, varje dag och hela tiden!

34. De bästa nya människorna du träffade?
Mina fina arbetskompisar på donken. Ni gjorde min tid där gryyym!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också så glad att du var hos oss i somras och jag tror att det var bra för dig själv att bevisa du fixade det galant. Agnes saknar dig mycket! Idag berättade jag för henne att hon och jag ska åka till momma o modds och då sträckte hon upp händerna och utropade "jaaaaaaa, till manda och luken och alla". Vo saknar er!!!! Kram till finaste du

2010-12-31 @ 13:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0