En vecka full av roligheter.

Denna vecka är proppad, jag vet inte själv hur jag ska hinna med allt.

- Jag ska sy en vår jacka, denna sak redovisas på fredag.
- Virka os-mössor till fingrarna blöder.
- Titta på alice i underlandet på bio?
- Träna, dance arobiec, body pump och sedan ska jag prova på spinning.
- skriva ett dokumentations arbete.

Detta är vad jag kommer på just nu, jag är säker på att jag kommer klämma in mycket mera. Men det är skönt att veta att denna vecka har jag fullt upp, istället för att känna att allt känns onödigt och man mest slöar.


Denna helg har jag som tidigare nämnt spenderat i Rossön och nog har den varit fylld med .. allt.


Nu ska jag se slutet på fem milen, hur ska den sluta?


Kommentarer
Postat av: vickis

Gå på Sara Johanssons pass både när du ska på BodyPump och Spinning! :D

2010-03-01 @ 11:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0