Helt galet snygg klocka!




Vem vill inte ha denna klocka?


Mosta mi, det kommer bilder på lägenheten. Men jag är lite seg, sedan är det inte så vackert här ännu, som vi önskade att de var. Men jag trivs väldigt bra. Det tråkiga är att vi inte vet om vi ska behålla lägenheten, om ingen av oss kommer spendera sommaren här i Umeå så känns de onödigt, samtidigt om A ska jobba hemma i Sollefteå till i oktober-noverber så känns de dumt att han betalar för en lägenhet han inte ens bor i.


Nu när vi äntligen fått ordning storm trivs jag, så jag hoppas vi ska behålla den. Jag hoppas kanske någon av mina fina vänner väljer att studera i umeå till hösten, så kanske de vill dela denna fina lägehet med mig. Man kan ju alltid hoppas! Men mest så hoppas jag på att a ska få jobb här i Umeå!!!


Idag har det varit iskallt och jag har varit ovanligt trött. Jag snosade två gånger och har känt mig som en sombie hela dagen. Hoppas dock att jag ska vara piggare till morgondagen. Hoppade till och med träningen idag, men imorgon ska jag nog gå på afro, eller kanske inte. Jag få se vad jag orka. Det är mycket roligare att vara hemma och virka.


Nej, dagar som denna längtar jag hem mer än vanligt och önskar ibland att jag gick i gymnasiet ännu. Jag saknar alla mina go och glada vänner där, alltid någon som gav en extra energie, i Strömsund hade alltid Emma också och hemma också. Jag saknar dej Emma Märta Kristina Skoglund, ojoj jag saknar ditt varma hjärta! ;)


Men jag ångra inte att jag flyttade till Umeå. även om jag fortfarande är osäker om lärarjobbet är något för mig. Så trivs jag och tycker de är roligt att ha något att göra på dagarna. Jag känner mig inte ensam och vet alltid att jag har världens bästa pojkvän och min kära Anna panna att busa med om jag känner hem längtan!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ska förhoppningsvis plugga i umeå i höst! ;) Klockan var skitsnygg, vad kostar den?

2010-02-24 @ 17:15:28
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: moster

klart du trivs i umeå - det var bland den bästa tiden i mitt liv! jag längtar efter bilder på lägenheten. kram på dej från mej

2010-02-24 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0