Kvällen mössor.



Absolut sötaste. Om ni inte ser så sitter den på min hand. Denna mössa ska skickas till Sundsvall och lille Albin. Jag hoppas den ska passa. Så "Robin edition" mössan kan pryda hans söta huvud.



Rossö-mössan, grymt fina färger på den. Jag gillar den skarp. Det tycker jag ni i Rossön också ska göra. denna ska dock bryda Johan Frost huvud och inte mitt.



Lite mera tjejig. Johanna ska jag kalla den. För att den just ska få komma till en Johanna, kommer nog att passa bättre på hennes huvud, då jag inte gillar mörkt med mörkt. Men till hennes blonda hår kommer den bli skit snygg, hoppas jag i alla fall.

OCH nu fick Sverige ännu ett guld!!!




BRA!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad tar du för en mössa? :)

2010-02-24 @ 23:04:33
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0